Uzyskaj wsparcie techniczne

  1. Wpierw upewnij się, że wpisujesz adres email, na który został zakupiony dostęp.

  2. Zresetuj hasło i ustaw nowe hasło.

Jeśli powyższe kroki nie rozwiązują problemu to napisz do nas oraz prześlij potwierdzenie przelewu oraz adres email na, który został zakupiony dostęp.

Tak jak każdy inny twórca aplikacji nie mamy dostępu do kont użytkowników w Google Store i App Store. Więc nie możemy anulować subskrypcji w Państwa imieniu.

Taka jest polityka tych sklepów i informujemy o tym podczas zakupu, a następnie przed autoryzacją płatności robi to App Store i Google Store.

Dlatego, aby anulować subskrypcję prosimy zapoznać się oficjalną instrukcją odpowiedniego sklepu

Jeśli zakup został dokonany przez naszą stronę internetową (a nie w aplikacji) to była to płatność jednorazowa a nie subskrypcja więc nie trzeba niczego anulować.

Podczas zakupu dostępu do kursu w aplikacji zakupili Państwo odnawialną subskrypcję o czym informujemy przy płatności, a następnie przy autoryzacji płatności taką samą informację podaje App Store i Google Store.

Tak jak każdy inny twórca aplikacji nie mamy dostępu do kont użytkowników w Google Store i App Store. Więc nie możemy anulować subskrypcji lub dokonać zwrotu w Państwa imieniu.

Dlatego, aby anulować subskrypcję prosimy zapoznać się oficjalną instrukcją odpowiedniego sklepu

Następnie, aby uzyskać zwrot prosimy wypełnić formularz zwrotu na oficjalnej stronie odpowiedniego sklepu:

Nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie?

Nie przejmuj się, nasz zespół 🧑‍💻👩‍💻🧑‍💻👩‍💻 jest gotowy, żeby Ci pomóc. Jesteś w dobrych rękach. 😌

Napisz do nas